Grön kofta...

Jag brukar ju inte lägga upp fleecekoftor längre för det blir ju så många, men jag måste visa bild på denna för färgen är en färg jag aldrig gjort förut...
 
 
 
... och jag gillade den inte alls först måste jag medge.
 
Nu är det ju inte jag som skall ha den personligen och även om jag älskar grönt i vanliga fall tyckte jag inte att just denna gröna färg tilltalade mig.

Tills jag såg den ihop med ett par jeans...
 
 
... då blev det helt plötsligt jättesnygg, ja, man är inte sämre än att man kan ändra sig.
 
Varit uppe i ottan, nu skall jag sy klart en tröja (eller två tröjor faktiskt), sedan hundpromenad i solen och sedan kalas!
Vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0