Jag ligger inte i riskzonen all bli...

Ny morgon nya tag.
 
Jag har skrivit ner stolpar.
Jag vill ha ordning och reda.
Jag vill...
Rätt mycket just nu.
 
Kunde inte somna igår och jag gick igenom både det ena och det andra scenariot och lösningar i skallen.
Tillslut blev det härdsmälta, som det nästan alltid blir för vem kan se in i framtiden?
Ja, inte jag i alla fall men tänk så praktiskt det hade varit, då hade man kunnat unna sig lite mindre hunudbry och bara go with the flow.
 
Det slutade i alla fall med att jag låg och såg "krim-tv" till fram på småtimmarna.
Mördare och seriemördare kändes såååå mycket värre än att försöka få ihop ett liv.
Jag ligger i alla fall inte i riskzonen att bli mördad av min sambon...
ÄNNU!
 
Strålande solsken idag men jag skall iväg till 13 så det blev ingen hundpromenad idag på morgonen.
Vi tar en sväng på eftermiddagen och så syr jag lite nu istället.

Kände dock när jag var ute med hunden för en stund sedan att det var rena rama aprilvärmen ute när man stod i solen, det var jätteskönt.
På hemvägen från mitt möte skall jag kvista in på HM och se om jag hittar ett par solglasögon för det lär behövas nu framöver.
 
Dags att sätta fart för att få något gjort, vi ses senare.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0