Något jag hatar med virkning är...

Något jag hatar med virkning är...
 
 
... alla fästningar man måste göra när man virkar med många färger!

GUD SÅ TRÄLIGT DET ÄR, just saying liksom.
Ja, virka med många färger är ju egentligen kul för det blir så himla färgglatt och härligt men så skall man ju då som sagt fästa in eländet också så det håller och inte repar upp sig.

Inte lika kul, jag faktiskt hatar det, men det är bara att bita ihop och få det gjort så idag bet jag ihop och jobbade på, tråd för tråd, rad för rad...
Boooooooring.
 
Så har jag gett mig själv det här svart/vita viscosejerseytyget i "present" och frågan är:
Kimono eller lång puffbyxa?

 
 Jag kan inte riktigt bestämma mig men jag tror att det lutar åt byxan.
 
Och blir jag rik och kammar hem en jackpot imorgon så kanske jag unnar mig en kimono också... om jag blir rik då alltså.
 
Så tillsist, imorgon gäller det, jag är inte speciellt nervös utan mer taggad som tusan.
Jag kommer nog bli mest nervös efter, väntan är inte min grej om vi säger så, håll alla tummar som går att hålla och be till gud är ni snälla...
Jag tror inte han lyssnar speciellt mycket på mig förstår ni!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0