Race hitentills...

Idag vaknade jag 05.30 och har hunnit med en hel del, vid 07.30 tog vi rundan runt muren för att ha det gjort för dagen...
 
 
 
 
 ... och nere vid havet var det sååå vackert.
 
Havet låg helt spegelblankt och stilla.
 När vi kom hem tog jag och badade hunden för det behövdes minst sagt, gud så smutsig hon var.
Alltså inte "från naturen smutsig" utan det är allt vägdamm som blåser in och lägger sig i pälsen och jag ka säga att jag fick tvätta hela kroppen inte mindre än tre gånger med schampo, det bara rann smuts av henne.
 
Nu är hon dock fräsch och det håller väl i sig typ...
En dag!
 
Sen for jag iväg och fixade papper på ett ställe och på det arbetsförmedlingen.
Kom hem här efter lunch och nu skall jag sy.
Jisses amandus, vilket race jag gjort men då är allt klart utom en enda sak som jag ännu går och väntar på.
 
Solen steker idag och det var jättevarmt ute men den röd-skära lilla grisen måste passa sig.
Vi ses senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0