Vart är min butler och kokerska?

Kaffe?
Ja tack!
 
Men var är min butler som kan servera mig mitt kaffe, jag kan inte påminna mig om att han har fått semester som jag godkänt?
 
 
Jag fick släpa mig ur soffan och tvinga mig till köket och brygga mig kaffe, tufft läge liksom.
 
Till middag blev det inte bättre, jag åt följande gourmetmiddag:

En morot, ett äpple, 1/3 dels ask coctail tomater och en skål med cornflakes.
Jag orkade inte laga mat och jag orkade inte värma mat ur frysen så:
Man tager vad man haver NU-NU-NU liksom!

Jag får väl komplettera med en macka senare i värsta fall, dock undrade jag:
Vart är min kokerska?
 
 
 Jag kan inte påminna mig om att jag gett henne heller semester!
 
Efter vi sågs sist så dök jag in i syrummet och medans jag sydde såg jag detta tyget i en låda i ögonvrån...
 
 
Det åkte fram och jag slängde det på provdockan när jag sytt klart för att fundera vad det ska bli till sommaren.
För NÅGOT skall det bli och jag tror att det får bli en klänning och kanske ett linne om tyget räcker till.

Nu skall jag göra kvällens sista ansträngning:
Jag skall bädda sängen så jag och Milou kan krypa ner och se "Uppdrag granskning", det handlar om den svenska psykvården idag.
Kan bli mycket intressant.
 
Vi ses imorgon igen, då hoppas jag att både butler och kokerska är tillbaka och helst städerskan också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0