Vi provade solhattar...

Go´kväll folket.
 
Sömnad klar?
Jodå, jag hann bli klar!
Sååååå skönt.
 
 
Mellan sömnadspassen hann jag med en liten tur på stan, blev medlockad ut en liten sväng av "Bästisen-tvärs-över-gatan" där och det letades kalsonger till min lilla bästis "N".
Och medans hans mor letade kalsonger smet jag och "N" iväg för att prova säsongens nya solhattar och så tog vi en selfie såklart...
 
 
Vilka coolingar, ja i alla fall om vi får säga det själva!
 
Så tog vi en fika på "Fiket" och sen drog vi hem och jag dök in i syrummet igen och där har jag bott tills nu.
 
Tillsist så måste jag även utbringa ett HIPP HIPP HURRA för världens bästa lilla HÅRIGA bästis idag...
 
 
Ja, för idag fyller mattes lilla gottegris hela fyra år och det känns helt otroligt att det redan gått fyra år av lycka ock glädje med den här lilla hårbollen.
Tänk så mycket kärlek det kan finna TILL och I denna lilla plutt...
Jag älskar henne verkliegn till döds!
 
Nu är det dags för Mello, idag är det bara jag och gubben för vi är så himla trötta efter den här veckan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0