Blev förföljd av en man...

 
Suck, blir en tuff månad.
Tur att vattnet i kranen är gratis iallafall.
 
Dagen idag då?
 
Jo, den gick bra trots att jag var trött imorse.
Trevliga kunder hela dagen, inget trassel och fick lite gjort och även lyckades organisera lite tills chefen kommer imorgon.
 
När jag gick hem tog jag vägen införbi ÖB och handlade lite.

Blev förföljd av en man "jag känner till" där inne.
Alltså han är inte farlig, bara det att allt står inte riktigt rätt till så att säga, och han söker egentligen bara kontakt med folk MEN...
Det är rätt obehagligt att springa runt med en man efter sig som inte handlar något utan bara förföljer en och vill ha kontakt.
 
Jag pratade i mobilen med Chifen så jag var ju "strängt upptagen" (host, host) så mig kunde han ju inte prata med... bara gå efter och hoppas att jag skulle sluta prata i telefonen.
Vilket jag såklart inte gjorde.
 
När jag sedan skulle gå ut så väntade jag lääääänge och väl efter att han gått ut, han stod inte utanför och väntade i mörkret tack och lov.

Har varit med om när samme man slagit sig ner olovandes på ens strandfilt och aldrig gått därifrån.
Pratat och pratat.
Slagit lovar omkring ens (och andra kvinnor) på samma strand vid fler tillfällen och man har känt sig ganska illa till mods.
 
Man sätter sig liksom inte bara på okända kvinnors strandfiltar eller följer efter dom i en affär.

Ja, hade det varit HUGH JACKMAN hade det väl varit tillåtet...
Men det är han det!
 
 
 
Dags att sova snart, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0