Jag var förnuftig...

God morgon!
 
Gick och la mig rätt tidigt igår, tog en dusch och kröp ner i sängen efter matlagningen och klockan var väl runt 20 då...
 
 
Såg på tv i två timmar och sedan blev jag lite uttråkad, steg upp och ritade av detta mönstret...
 
 
.... ja, så har jag det gjort liksom och klart när andan faller på.
 
Ville egentligen fortsätta pyssla men såg att klockan var närmare 22.30 när jag var klar så varför "jaga upp sig med något nytt" och bli jättepigg?
Jag var förnuftig och k
röp i säng igen och såg någon film med Tom Hanks på filmkanalen som var otippat bra...
 
 
... och som bygger på en sann historia om en lastfartyg "i närheten av Somalia" som blir attackerat av pirater.
Jag trodde faktiskt inte att den skulle vara så bra som den var, riktigt spännande.
 
Laddar inför jobbet.
Känner mig lite spänd inför att chefen ska titta på fodret.
Vet inte varför men jag får för mig att jag gjort fel, ser jättebra ut men på något sätt vet jag bara att något känns fel.
 
Eller så är det bara hjärnspöken.
 
Får ju aldrig annat än positiv feedback och det är ytterst få gånger, (aldrig, en, två gånger sedan i mars) som jag fuckar upp något.
 
Tror det är annat som jag nu trodde skulle vara överspelat som ligger och gror och så kanaliseras det ut i mitt arbete tyvärr, det sätter sig i självförtroendet och magen.
Jag får skärpa till mig.
Fortsättning följer.
 
Vi ses ikväll igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0