Stjärnbyxor...

Dagen blev:
Förberedande av söndagsmiddagen.
Äpplen från trädgården...
 
 
... som sedan blev smulpaj, blev SKITGOTT, köpta äpplen från trädgården har sååååååå mycket mer smak än äpplen från Ica.
Punkt på den liksom!
 
Sedan gick jag en promenad till Snäck ToR och fy fan så skönt det var.
Bästa jag gjort på hela veckan.
Jag riktigt rtasade av mig i det härliga solskenet och satte mig till och med och solade på en träbänk vid Bolaget på hemvägen.
Riktigt renande.

Var ute längre än jag tänkt så det som jag hann klart idag var...
 
 
... stjärnbyxorna samt hann börja på dessa byxor i korallfleece...
 
 
 
... som är lite fluffigare typ av fleece.
 
Tyvärr gick det inte att få så mönsterpassat framtill eftersom jag bara hade en snutt tyg kvar, men det räckte till ett par överdragsbyxor iallafall.
Imorgon syr jag på muddar. 
 
Nu skall jag ser "Bron" och sedan är det "Homeland",  vilken UNDERBAR tv-kväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0