Till mig x 2...

God morgon!

Sovit som en stock och blev väckt vid 06.35 av sambons snarkningar och steg upp vid 07.00.
Försökte somna om men det var stört omöjligt, nåväl, jag hade ändå sovit "okej" antal timmar.
Så har jag hunnit pyssla LITE i veckan iallafall...
 
Tyckte om färgerna i armbandet som jag gjorde till min bästis häromveckan så jag gjorde en enkel variant till mig själv också...
 
 
 
Detta var lite spill av ojämna pärlor i samma färger som jag lagt undan i en skål, nu blev det något till mig då som sagt.
Fråm Madde TILL Madde så att säga.
 
Hittade detta mönster i veckan...
 
 
... som folk (följande två bilder är alltså lånade från nätet) sytt jättefina klänningar i trikå av...
 
 
...och så har även företaget sytt upp den i trikå klädd med spets...
 
 
 
Min treat till mig själv denna månaden:
Mönstret!
 
Jag bara ääääääälskar modellen!
 
Idag har jag lovat mamma att promenera med henne på stan och utforska "Wisby-dagen".
Solen skiner, det är jättevarmt ute, det kommer bli jättemysigt.
Skall sy lite senare, men nu:
Dags för lite mer kaffe och det intar jag på balkongen.
 
Vi ses ikväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0