Hitta fickan...

Snabb-blogg i elfte timmen, är skittrött och måste på huvudet i säng.
 
Hundpromenaden bjöd på underbart höstväder...
 
 
... och det var lika vackert ute som på en tavla.
 
Väl hemma har det blivit sömnad blandat med tv hela dagen (det började ju regna lite senare), och nu blir det blir lite bildblogg...
 
 
 
 
 
Hitta fickan...
 
 
 
 
 
 
 
So far so good FÖRUTOM att ryggen blev alldeles för stor så jag har tvingats putta dit ett veck i ryggen för att inte jackan skall ramla av, blev nästan lite swagger-modell med vecket därbak men inte fult dock tycker jag, jag tyckte det blev rätt fint faktiskt.
 
Den är inte klar, skall fållas i ärmar och runt om och nertill, mönsterpassningen blev helt OK(nåja, jag hde ju inte så mycket tyg så det blev lite snålt på sluttampen, då kan allt tyvärr inte bli perfekt), det blev bara en ficka framtill istället för två (fickor är inte min grej riktigt men en blev fint och räckte iallafall) och tyget:
JAG ÄLSKAR DET!!!!!!!

Så jäkla snyggt, blev till och med bättre än jag tänkt mig, kommer ju bli skitsnyggt ihop med ett par jeans så fort den är klar.
Me love.
Love, love, love, love, love.
 
Imorgon blir det läxa och så syr jag väl klart denna om jag hinner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0