Jag blir som en rabiessmittad hund...

Vad det var för fel med min lilla pälsboll igår vet i sjutton men idag är han precis som vanligt igen!
Kastade sig emot mig när jag kom ut i köket och ville ha gottis och spänd som en fjäder när jag lyfte upp honom, sprattlade och ingen lugn liten korv.
Tack och lov!
 
Skall straxt hoppa i duschen, iväg med Chifen och sedan vidare till ateljén.
 
För övrigt vill jag bara skriva att dom på arbetsförmedligen är idioter, ena inkompetenta dumskallar.
På riktigt.
Jag hade min sista dust med dom igår och aldrig mer säger jag bara.
Om jag på riktigt måste ha med dom att göra... då...
 
Finns INGET som får min puls att gå upp i så hög puls som när jag har med dom pajsarna att göra.
Jag pratade en av mina bästisar igår och jag hörde själv att jag nästan skrek när jag berättade om gårdagens händelser.
(och jag ältade även gamla... tyvärr för henne)
 
Det var en skitsak men dom är så fruktansvärt inkompetenta så minsta lilla grej får mig att gå i taket.
Inte mycket som får mig vansinnig men AF är definitivt en av dom sakerna.
Jag blir som en rabiessmittad hund.
 
 
Nu kan dom dra åt helvete...
Och det står jag för!
 
 Dags att börja dagen, vi ses ikväll igen ha en bra dag alla glada, det skall den den fd rabiessmittade hunden iallafall ha.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0