Kalsongen i finsk Polka dot design...

Medans jag damsög idag sydde jag även på sambons kalsong...
 
 
 
 
 
 
Vid lite efter 13 gick jag ut i det sköna vädret och solade I BIKINI och läste bok och även morsan joinade, det var strålande sol och +20.
 
Tänk, 20/9 och man kan sitta ute i bikini och sola.
Jag fyllde på färgen idag också med andra ord, men idag hade jag solskyddsfaktor i ansiktet duktigt nog...
 
 
På det blev det (runt 16.30) en hundpromenad runt muren med en avstickare till Botaniskan där det var underbart vackert och mycket folk...
 
 
 
 
 
... men det syns inte på bilderna!
 
Och HUR blev då min första kalsong?
 
 
Jo, inte helt perfekt men SKAPLIGT OK skulle jag vilja säga...
 
 
 
 
Jag är inte riktigt nöjd med resåren, den blev för kort till kalsongen så det blir lite rynkigt när den inte sitter på.
Det gör ju inget när den väl sitter på då för då ser det ju bra ut men det måste justeras till nästa par.

Sedan tyckte sambon att dom var för korta i midjan och ville ha upp dom lite, vi lägger på 2 cm till nästa par och vi lägger även på 1 cm på benlängden. 
Annars var modellen snygg och var kul att göra!
 
Tyget...
Jaja, det fick väl duga, lite finskt polka dot-feeling!
 
Dags att sova, vi ses imorgon igen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Leva-Kerstin

Hej, hej. Waw säger jag bara, vilka häftiga kalsonger och så duktig du är.
Till dig fortsätter jag titta in.

Svar: Tack Leva-Kerstin, vad roligt att du gillar min blogg, du är så välkommen att titta in när du vill!, skall kolla in din blogg också! :D
Stickqvickan

2015-09-21 @ 16:09:06
URL: http://www.steeperz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0