Kaninen är dålig...

God morgon!
 
Här skulle jag nu blogga om hur kul dagen ska bli och...
Så verkar kaninen sjuk!!!!
 
Började med att han inte ens brydde sig om att jag kom ut i köket.
Han brukar skutta fram till möte och stå och hänga över burkanten när jag kommer ut.
Sen brydde han sig inte för fem öre när jag tog fram corn flaksen...
Då gick varningsklockorna igång rejält.
 
Han och hunden brukar kasta sig fram när kartongen åker fram, men har låg bara och flämtade.
När jag serverade flingor brydde han sig inte heller.
När jag tog upp honom var han lite "slapp" och kaniner brukar ju vara rätt spända, det är ju flyktdjur.
 
Nu ligger han i hörnet i buren och bara andas.
 
Hm...
Ingen bra start på dagen.
Jag känner mig VÄLDIGT oroad.
 
Fortsättning följer, rapport ikväll.
Ha en bra dag alla, jag skall försöka.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0