Klänning i grafiskt mönster helt klar!

KLAR!
 
 
 
 
Så var klänningen i SoS mönster och tyg helt klar då!
 
Blev GANSKA nöjd med mönsterpassningen dock inte HELT nöjd framtill med liv och kjol så jag gjorde ett skärp.
Jaja, lite får man väl fuska till det då.
 
Eller egentligen är det ju inte fusk för skärp fanns ju med i mönstret men jag hade tänkt skippa det.
När jag nu inte blev helt nöjd så blev det ett skärp ändå, nertill, baktill och runt om blev det ändå okej så på det stora hela:
Jag är NÖJD.
 
Det blev Chifen idag, hem, dammsugning, så kom en av mina bästisar som jag inte sett på eeeeeevigheter, vi hade fikastund med bullar och chokladbollar, inte helt fel om jag säger så, och så sömnad på det.
 
Nu skall jag äta middag sen skall jag nog sy igen...
Jag känner mig på sy-G!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0