Min första kärlek...

God morgon!
 
Jag vaknade imorse och gick ut i köket och tittade på min första kärlek i gryningsljuset (förutom virknål, stickor och broderinålar då förstås)...
 
 
... och blev så glad.
 
Igår när vi skulle se "Bron" så kom sambon ut i köket och undrade vad jag höll på med.
 
Jag satt vid maskinen och provade alla sömmar och LUKTADE på min maskin.
Ja, den luktar på ett speciellt sätt, den luktar...
Som den alltid har gjort.

"Kommer du eller", undrade sambon.
"Snart", sa jag och sniffade vidare.
 
Jag skall snart iväg till ateljén och lämna grejer och hämta läxa.
Sen skall jag nog hem och LUKTA på min första kärlek igen.
Hela dagen.
Och hitta en plats för henne.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0