Omlottkofta till Lilla Sunshine klar...

Go´kväll!
 
Vilken dag.
Sol och regn om vartannat...
 
 
 ... och jag och Milou klarade oss inte från regnet.
 
Lagom när vi kom till Dalmansporten började det stänka, när vi kom i höjd med Botaniskan vräka ner.
Det var bara att knata vidare, vi tog oss runt muren och precis lagom när vi kom hem slutade det regna och när jag kom ur duschen:
Solsken.
 
Vädret känns minst sagt schizofrent idag.
 
Så satte jag igång att pyssla klart Lilla Sunshines omlottkofta...
 
 
Det fick bli knapp istället för knyt eftersom Lilla Sunshine inte riktigt kan, eller kommer "ha tid" att knyta en kofta ännu så jag gjorde om mönstret.
 
Tyckte den blev söt, hade kunnat tänka mig denna till barn i detta sweatshirttyg...
 
 
.... eller detta...
 
 
Sugen på att göra mer och inte ett skit på tv.
Vi får se vad orken säger, jag har redan suttit och glott på dumburken i två timmar och tänker hela tiden starta upp något igen.

Nej, dags att packa ihop systugan för idag, vi ses imorgon igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0