Prickig klänning klar!

I skogen idag...

 
... fast kanske inte SÅ mörkt, mest min känsla som var mörk idag kanske...
 
 
När jag kom hem blev det fikande med sambon på balkongen, sömnad, fixande av present, var på jobbet och sedan tog jag tag i den prickiga klänningen FÖRST, hade glömt bort den och ville bli klar...
 
 
 
 
... och den blev lika superskön som jag redan visste att den skulle bli!

Kantade både hals och ärmar men gjorde vanligt upplägg nertill.
 
Skall se vad jag har för tyger hemma för jag vill genast sy en till, men då något mer liknande som den blommiga på bilden, alternativt i detta tyget...
 
 ... för då kan jag ju öva mig på mönsterpassning också, men...
VI FÅR SE!
 
Dags för kvällsmat, vi ses senare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0