Innejacka i ikatmönstrat klar!

Trött som en gammal gnu.
 
Vaknade 03 inatt, kunde inte somna om.
Låg och vände och vred mig och slumrade väl till vid 06 och DING-DING-DING-DING klockan 07 ringde alarmet.
Jag ville mest dö av trötthet men upp och hoppa snigelsoppa.
 
Det gick bra ändå när kaffet väl var i magen, Chifen, underskrift av sonens pappa, till ett ställe att lämna ett papper, handla, hämta väskan och iväg till jobbet och ALLT i denna storm som rådde ute idag.
Herregud vad det blåste.
 
Vid ett tillfälle kom en kastvind precis utanför Korpen så jag for rakt in i staketet ut mot vägen, jag gick resten av biten fram till sonens pappas jobb.
 
Om jobbet idag kan jag ju bara säga så här:
På sluttampen kom det in en man (yngre modell) som var så snygg så jag tappade hakan.
Välskräddad och snygg kostym utan en rynka eller veck på, vacker som en dag, hasselnötsbruna ögon, vackert ansat skägg av "lagom modell", snygg och välklippt frisyr och en JÄMN och perfekt RAD av VITA TÄNDER och ett leende som till och med skulle kunna få Putin att vilja bli homosexuell och bli ihop me´n!
 
Jag har väl aldrig i min dar sett på maken... på riktigt.
 
Jag hade fått lite i uppdrag att framföra lite info från chefen men kom av mig helt.
Han var så snygg och trevlig så det var inte klokt och jag kände mig som en svettig Tant Madde efter en lååååååång arbetsdag som tappat målföret.
 
Händer ju inte så ofta typ.
 Nä, han var snygg, minst sagt.
 
Så till jackan, nu är den äntligen färdigsydd...
 
 
 
Imorgon smyger jag in bilder ryggen i detta inlägg också, hann inte fota det idag, och även när jackan sitter på mig.
 
 
Kolla mönsterpassningen på tyget för övrigt, ursäkta men VÅGAR MAN SKRYTA och säga:
Ser väääääääligt bra ut minsann, oj vad det stämmer.
 
 
Nu skall jag hoppa i säng och invänta sonens ankomst hem, får nog täcka upp med morsan för jag har en svag misstanke om att jag inte orkar hålla mig vaken ikväll, men hon sitter ju ändå och ser deckare till sent in på natta.
 
Vi ses imorgon igen, nattinatti.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fridas Skönhetsblogg

Åh vad snygg den blev!

Svar: Tack så mycket Frida! :D
Stickqvickan

2015-09-22 @ 13:07:54
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0