Släpp känsla släpp...

Go´kväll.
 
Så här tjusig var himlen när jag gick hem från jobbet...
 
 
När jag gick hem var jag egentligen INTE trött, men när jag ätit och satt mig i soffan vid 19.15:
Trött.
 
Varit i farten sedan tidigt imorse, fått upp sonen till skolan, röjt, ute och gått med hunden, sytt hemma, iväg till jobbet och där var det full rulle minst sagt.
Vid tre-tiden fick jag en blackout och kunde inte räkna ut om jag kapat ett par byxor rätt eller inte.

Typ:
JAG HAR KAPAT DOM FÖR MYCKET!!!!
Sedan hade jag nu då inte gjort det men jag har ändå känslan kvar av att jag har gjort fel.
Släpp känlsa släpp, och ändå släpper den inte.
Nope.

Men det har liksom bara varit mycket folk, mycket att göra, KUL men stökigt och så har dagen gått jättefort.
Sambon har slagit läger i dubbelsängen och jag i vardagsrummet men jag kan säga så här mycket, så fort jag bloggat klart BYTER VI.
Då får han sitta här och jag vill lägga mig själv och låta huvudet tystna efter dagens stimm.
 
Jag tyckte jag hade energi till att sy lite till men nej...
Det är en dag imorgon också.
 
Annars har jag inte så mycket mer att komma med nu.
Skall nog dra över till macken och köpa lite godis och krypa ner under täcket och se vad dumburken kan erbjuda.
Vi ses imorgon igen.
ZzzZzZzzzZzzzZZZZzzzZZzzZZzzZ.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0