Visitkort kanske...?

Inatt har jag sovit fem timmar.
 
Vad är detta?
 
Iallafall så hade jag svårt att somna för jag var ju pigg igår.
Nåväl, jag är inte så trött som jag trodde jag skulle vara idag pga kort sömn men detta kommer inte sluta väl om det skall hålla på så här.
 
Behöver ro i själen igen.
Detta som pågår och blivit igångsatt av två personer måste avslutas och det är fort.
 
Annars funderar jag faktiskt på att skaffa riktiga visitkort nu...
 
 
 
100 st kostar 75 kr (inkl. frakt) så det kan det väl vara värt att köpa och ge folk som gillar ens kläder.
 
Har ju varit en hel del främligar (senast på gymmet i fredags var det en tjej som gillade min prickiga klänning) som kommenterat det jag har på mig som jag sytt själv so WHY NOT?
Jag är ju fri nu.
Fri att göra vad fan jag vill.
 
Tror att kort nr. 1 kommer bli en vinnare.
Hm, vi får se.
 
Nya favoriter från Burda...
 
 
... vissa av dom har jag visat redan, den gräddvita jackan och rosa, men det andra kommer i nästa nummer.
 
Älskar den stora, vadderade i svart vadderat tyg, och tröjan = MUMS!
 
Dags att väcka sambon, vi har städdag idag.
Vi ses senare, då har jag nog ett par blåprickiga kallingar att visa upp.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0