En brakförkylning...

God morgon!
 
Vaknar upp idag med jordens huvudvärk, snor som rinner, tung i övrigt i kroppen men...
Värre än en brakförkylning blir det nog INTE.
Jag skall ta det jättelugnt, men jag kan nog syjobba lite från och till iallafall.
Jag kan ta mig mellan soffa och sybord med lite alvedon i kroppen så skall det nog gå.
 
Jag var så uttråkad igår, dock orkade inte röra huvudet från kudden och kroppen var helt färdig.
Pratade med en bästis, F.d Chifen på det och sambon runt 22.00 och sedan "föll jag liksom ifrån", vaknade av att tv´n var på och så minns jag att jag knäppte av den och go´natt.
 
Låg och såg på skräp-tv hela dagen.
Har jag inte gjort sedan år 1885, det var... en lååååång dag.
 
Nåväl, då får vi väl se hur jag känner mig ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0