En brottarfrukost...

God morgon!

Körde en riktig brottarfrukost innan jobbet idag...
 
 
... måste också komplettera bilden med att jag åt två små plopp också!
 
Annars då?
 
 
Jo tack, jag skall till jobbet snart och vill bara säga så här:
Jag är så GLAD att jag nästan spricker! 
 
Tänk:
Under sex av elva år på mitt förra jobb jobbade jag i snitt ett eller två dygn i veckan.
Ledig en vecka och då ägnade jag mig åt... ja sömnad.
Älskade det för jag fick sy så mycket.

Nu jobbar jag i snitt sex dagar i veckan och ÄLSKAR DET, men så syr jag ju hela dagarna.
Jag går verkligen till jobbet som på små rosa moln.
Även på en lördag.
Toppar det hela med en taco-middag med sonen.
 
 
Ha en bra dag alla lördagsfirare, vi ses ikväll.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0