I lilla sagostaden...

Idag var det så varmt i lä att jag satt med uppkavlade byxor och i linne och solade en stund.
Pluggade lite mönster och drack kaffe, benen såg lite ut som spökben vid första solningen för 2016...

 
... alternativt dödsbleka!

På det satte jag mig och sydde upp ärmar på några tröjor...
 
 
Gick ut och gick i det strålande vädret...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... solade på stranden...
 
 
... och när vi kom till Almedalen var det som värsta lilla sagoboksbyn...


Bor man pittoreskt eller gör man...?
 
 
Fick sedan kasta mig i duschen, plocka ihop plockmaten som skulle med på kalaset och swish iväg!
 
Kom hem för en stund sedan när folk skulle ner och se "Häger & va fan det nu var" på Wisby Hotel, nej tack, då gick jag hem.
Eller fick skjuts av sambon som hämtade upp mig.
 
Känns som jag har haft ett jävla race idag men det har jag egentligen inte, jag är bara extremt slut.
Röd i ansiktet är jag också.
Med en extrem ostandedräkt.
Sämre kan man ju ha det liksom, herregud, måste på huvudet i säng, är extremt trött.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0