Läxjobb...

God morgon!

Svårt att fota läxjobbet, ett par byxor, i det mörka ljuset imorse, med blixt...
 
... och utan där färgen längst ner på byxan stämmer med hur färgen ser ut...
 
 

Alltså nu vill jag bara klargöra att det är INTE JAG som bestämt denna färgen eller valt tyget till byxan, ett grönt gabardintyg á la min mormors byxor på 60-70-talet eller valt mönstret på byxan.

Kunden har valt tyget samt lämnat in ett par gamla favoritbyxor som chefen ritat av ett mönster efter (jag gjorde fickanoch jag sytt ett första utkast som kunden skall prova.
Det skall på infodringar plus knappar och fållas.

KUL att börja göra byxor och fler skall det tydligen bli.
Dags för dusch och ateljéjobb, jag har bestämt att jag skall ha...
 
 
... den blommiga klänningen på jobbet idag 
Vi ses ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0