Ny byxa på gång...

 Dagens aktiviteter:

Hundpromenad i strålande solsken...
 
 
Så härligt, vi gick till Snäck T&R, havet ut så vi hade vinden i ryggen och sedan berget hem i skydd av skogen.
Milou gick utan koppel från Snäck och hela vägen till Södertorg förutom när vi korsade vägen vid lasarettet men igenom hela innerstan traskade hon på och gick fot.

SÅ SKÖNT med en vuxen hund, hon har blivit riktigt vass.
 
2. Solat i trädgården vid hemkomst!

Det var blåsigt men lä i trädgården när jag kom hem, nu ser jag väldigt brun ut...
Ja, i ansiktet iallafall.
 
När jag ändå satt ute satte jag igång och sprättade isär ett par byxor...
 
 
 Har alltid tyckt att dom är för stora och nu blev dom slaktade till ett par såna här...
 
 
 

Chop-chop...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, så här långt hann jag innan tv-kvällen började, jag skall sy ihop sidosömmar och mittensömmen innan jag lägger ner.

Och där var tn slut.
Imorgon blir det möjligen blusjobb, träffa Chifen och läxa.
Vi ses då och så kan jag ju starta upp veckan i ett par nya skinny jeans.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0