Och en svart klänning...

En svart klänning i samma modell i ett tyg jag för omväxlingsskull faktiskt köpt här...
 
 
 
 När jag letade i mina gömmor hittade jag först detta tyget som jag helt glömt bort...
 
 
... och som jag fick av min chef i höstas, eller om det var i våras (?) men ännu inte använt till något.
 
Jag har velat vänta på RÄTT projekt och idag slog det mig:
Rätt projekt har dykt upp!
Eller?

Nä... va fan, det är ju strechigt twilltyg, precis det som jag vill ha till min kommande Jenny Hellström- skjortklänning!
 

Jag som letat efter ett fint stretchigt twilltyg, inte hittat såklart och så hade jag det hemma, hurra.
 
Perfekt, ner i lådan åkte det tyget igen för sitt kommande ändamål och fram åkte det svarta till en tredje Madde-klänning som inte heller den blev så pjåkig.
 
Så har jag varit och hämtat en läxa som jag också jobbat på, det blev dock lite senare på dagen eftersom chefen "var på uppdrag" så det var därför jag hann med den svarta också.
Nu får jag dock lägga klänningfabriken på hyllan tills i helgen, nu blir det bara JOBB-FOKUS i dagarna som kommer.
 
Och nu skall jag hoppa i säng och sova, imorgon väntar träning med Chifen och sedan sömnad igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0