Söndag...

 
Idag blev det en liten blandad kompott men ändå samma som vanligt.
 
Jag kom upp sent idag, runt halv nio och var jättetrött.
Sydde, gjorde några upplägg till på fotbollströjor, gjorde en klänning och sedan fäste jag en helvetes massa trådar på alla tröjor från igår.

När jag var klar gick jag ut i solen...
 
 
 
... fick en jäkla bra färg...
 
 
... syns tyvärr inte jättebra på bilden för den blev ju suddig.
 
Men färg har jag, punkt.
 
Och när jag lämnade trädgården i lä och trampade iväg fick jag en chock, det var ASKALLT, så kallt så det var inte klokt.
Från att ha suttit med uppkavlade ben samt linne, så hamnade jag i Antarktis!
Dock, promenaden var underbar iallafall... 
 
 
 
Genade igenom Botaniskan där det var varmt och skönt och tulipaner som blommade för fullt...
 
 
 
 
 
När jag kom hem blev det dusch och mat.
Sydde snabbt ett prov innan "Mästarnas mästare" i den kommade "Prickiga byxan"...
 
 
 
Kände att den blev lite för smal, ville ja mer vidd, det får bli att jag försöker förstora den ett snäpp till.
Nu måste jag på huvudet i säng, jag är helt slut.
Imorgon har jag mycket på agendan.
Vi ses då.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0