Fick feeling...

Åsso fick jag lite FEELING igen.
Syfeeling alltså.
 
Ja det ser ut som jag ska döpas i Jesus Kristus egen frikyrka, kanske ett halleluja och amen jag försöker förmedla?
Nej, så är faktiskt inte fallet, detta ska bli någon form av kimonoklänning i jersey.
 
Det är ett prov i ett gammalt lakan...
 
 
 
Jag hittade en inspirationsbild på nätet...
Fick på något sätt till min egen version eftersom jag inte har ett mönster...
 
 
 
 
... och så ska den bli randig men efter att jag gjort det första lilla jobbet så fick jag lägga ner eftersom man måste nåla ränderna kant i kant innan man skär så man får ränderna rätt och det inte blir osymmetriskt och där tog liksom min ork slut...
 
På huvudet i säng, jag skall upp tidigt imorgon!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0