Helt logiskt...

Helt logiskt att efter att ha jobbat hemma sedan klockan 08 på morgonen, hunnit klämma in en hundpromenad, syjobba ytterligare lite till hemma, sedan jobba i ateljén till 18.30, handla mat, lagat mat till egen middag samt förberett middag tills imorgon, städat och rensat ur garderoben, betalat räkningar och hyra, förmedlat mina syjobb till chefen samt beställt tyg...

 

... Hm...

 

Att sedan då ta fram mönsterpapper och göra ytterligare ett mönster i min egenritade kimonoklänning och dessutom fundera på att starta upp en ny klänning, ja, det känns jättelogiskt och fullt normalt klockan 01.45 efter en sådan lång dag.
Eller kanske inte.
Börjar gränsa till mani.

 

 
Bäst jag går och lägger mig, natti natti.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0