Klänningar och söndagskväll...

 
Godagens, då var man 45 på riktigt då!
 
Så blev den första klänningen helt klar... 
 
 
 
 
... inte lika snygg på dockan som på en människa faktiskt.

MEN VAD HITTADE jag mina gömmor när jag var klar med den där då?

Jo....

 
... mitt favorittyg som jag raskt skar till och det blev...
 
 
... till en likadan klänning...
 
 
...fast i lite slimmare modell!

ÄLSKAR DEN, skall dock fållas på alla håll och kanter men det gör jag ikväll.

Gårdagskvällen blev sedan middag på restaurang, fika med egengjord björnbärspaj hemma och sedan drog vi alla fyra på...
 
 
... SKRÄCKFILM!
 
Mamma såg än så länge glad ut på bilden men hon har inte en aning om vilken typ av film hon skulle på.
Sonen bakom kameran:
Mormor kommer skita på sig!
Jag:
Förmodligen!

Men icke då.

Filmen var skitbra!
Jag skrek till och med rakt ut vid två tillfällen utan att kunna heja mig, hoppad bakåt i biostolen flera gånger och jag är ändå luttrad skräckfilmsfantast.
Den skrämde faktiskt skiten ur mig.
 
Mamma satt bilckstilla under hela filmen och när vi kom ut:
Den var ju JÄTTEBRA, jag älskade den.
 
Vi bara...
 
 
Ja, det gjorde faktiskt jag också. det var längesedan någon film skrämde skiten ur mig på det sättet och gav mig hjärtklappning långt efter att vi lämnat bion.
Jag hade verkilgen en dundertrevlig kväll med familjen.

Nu skall jag ut i solen för jag är klar med mina läxor, ses imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0