Lyckobubblor i magen...

 
Så var jag illbaka på brottsplatsen igår...

Herregud, jag var tillbaka på jobbet och varsååååå glad över det!
Tänk att vid 45-års ålder så fick jag lyckobubblor i magen när jag kom in i ateljén och hängde av mig jackan.

Ville bara le hela tiden, hungrig som en varg på nya utmaningar! 
Jag bara älskar, älskar detta jobb och utbildning och känner mig så jävla lyckligt lottad.
Det är nog få förunnat att känna så, jag njuter av detta så länge jag får och kan!
 
 
Humöret var verkligen på topp och jag blir glad bara av att tänka på att jag skall tillbaka strax.
"Du har verkligen hittat rätt" skrev Nybyggarkussen igår när jag meddelade om mina lyckobubblor och JA jag kan bara hålla med.
Jag har hittat rätt.
 
Hade iallafall mer energi att skära ut en ny "Getting jiggy with it"-klänning när jag kom hem från jobbet igår...
 
 
Hade nog hunnit sy lite också men sedan fick jag ett trevligt besök så jag fick lägga ner för dagen, kommer nog sy några stygn ikväll misstänker jag.
 
Snart jobba, vi ses ikväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0