Anmäld och klar...

God morgon!
 
Sov till 08.30 och var död när jag vaknade, NU har jag dock faktiskt vaknat till lite och känner mig pigg.

Anmäld och klar...
 
 
... till informationträff om att starta eget på Skatteverket.
 
Vad det än månde bliva i framtiden, men jag måste börja kolla upp lite smått och gott.
 
Så skulle jag ju inte sy idag men detta är en liten belöning som nu ligger och bränner på mitt klippbord...
 
 
Ett underbart tyg från Linum (vi har det på jobbet, 299:-/m, tvättat lintyg i UNDERBAR kvalitet).
 
Jag skulle ju inte sy något men kanske ett par snabba byxor ändå?
Vi får se, NU skall jag ut och gå iallafall, långt, långt och lukta på havet.
Vi ses ikväll igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0