Att vara värd något...

God morgon!
Så var det söndag då, jahapp.

Men jag är piggare, jag är trött, men piggare än dödstrött.
Blir inte många knop idag heller, förbereda middag ihop med hela familjen för vi ska ju fira sambon idag och hundpromenad.
That´s it.

Jag beslöt sent, sent igår att jag TYDLIGEN var värd ETT mönster till.
Hade sett dessa...
 

Som jag bara kände skulle passa mig så utomordentligt bra!

Ja, jag vill ha klänningen enhetlig, inte med fickor i avvikande tyg utan mer som denna...
 
 
 
 
Enhetliga fickor eller inga fickor alls.

Modellen funkar till bomullstyg, viscose, linne och poplin...
Kommer bli en vinnare i sommar! 
 
Nu skall jag börja fixa här innan hundpromenaden.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0