Cavalier eller katt?

Go´dagens!
 
När man har en cavalier...
 
 
... då vet man inte om man verkliegn har en cavve eller en katt, det är lite samma sak faktiskt.
Dom tar sig såna klängfriheter liksom.
 
Idag startade vi upp dagen med morgon-tv och en rejäl långpromenad i solskenet.
En snabb dusch och sedan iväg till jobbet i flygande fläng.
Jobbade tre timmar, handlade och sedan hem hit och bara dånade ner i soffan, helt slut.
 
Sonen kommer hit och ska äta middag och sedan ska jag hem till Syster J för att se på Mello.
Hänga, prata och skvallra lite.
 
Jag är lite sugen på att sy lite på min egen klänning innan sonen dyker upp men jag vet faktiskt inte om jag orkar ta mig upp ur soffan.
Vi ses när jag kommit hem efter Mellon ikväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0