En rynkad ärm...

Long time, no see...
Jag hade bokstavligen häcken full igår och var så slut när jag la mig att det var inte klokt och som grädden på moset kom sonen hem i boet.
Har längtat sååååå, han har varit i fjällen och gud vet vart och jag hade inte sett honom på evigheter kändes det som.

Idag har jag iallafall fått i en ärm på brudklänningen vars mönster INTE hade någon ärm och detta var ända lösningen för att kunna ha rörelseförmåga i ärmen...
 
 
 
Själv är jag MYCKET nöjd att jag löste att få i en ärm, denna är dock bara ifållad och ska tas ut och justeras om bruden är OK med den, naturligtvis med lite coaching av min chef, dock hade jag denna misstanken redan från början att detta var det som krävdes med en rynkad ärm.

Bruden är dock tveksam till rynk på ärmen, ja men då är läget detta att då går det inte att lösa på annat sätt.
Den som lever får se, imorgon kommer hon och provar, fortsättning följer.

Nu skall jag laga klart middagen, vi ses imorgon igen, GUD vad jag ska sova gott inatt, ÄRM I, halleluja moment hur det än går och mönster och passning gjorde jag HELT SJÄLV.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0