För bövelen...

Jobbat som ett svin idag.
Ja, det har jag verkligen!

Hann inte allt jag ville och bli klar med allt för en av ärmarna hakade upp sig och jag fick sy om och nåla om tre gånger, fick dock i båda ärmarna snyggt.
Handsömnaden i ryggen och runt armarna i ärmfästet tog tid.
Jag var klar tjugo i åtta med dagens jobb och kunde hoppa i duschen och sätta mig för att se Mello.

Rätt låtar gick vidare till finalen i mitt tycke och smak, Ace och han den där mumsbiten Robin Bengtsson.
Eh...
Ursäkta, med risk för att vara lite "Tant Snusk" nu igen men FASEN så snygg han var.
Ja, han är20 år yngre än en annan men herregud, en tant kan väl få titta iallafall... mums.
 
 

... och hade dom SYTT på honom kläderna eller...
 
 
Tyckte att han såg ut som en ung Rob Lowe faktiskt...
 
 
Nu ska jag krypa i säng... eh... såg nu att det är en timme och tjugo minuter tills sonen kommer hem från sina polare.
Hur fan skall jag orka hålla mig vaken tills dess, j
ag är helt död nästintill för bövelen.

Vi ses imorgon igen.
Då blir jag klar.
Halleluja moment.
Nattinatti till er som får gå och lägga er NU, jag måste ju då vänta ett tag till som sagt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0