"Hur man gör en skjorta..."

 
 
Så satte jag igång och gjorde en damskjorta av en herrskjorta...
 
 
... men istället för insvängd modell ville kunden ha rak så då fick jag göra den rakare...
 
 
 
... både fram och bak, och fick sedan till en likadan modell som kunden lämnat in...
 
 
Sedan ville hon ha ett veck därbak och inte två så då ändrade jag det också...
 
 
 
Har jobbat som en snigel men det gör inget, jag kände att jag vill göra det klokt (naturligtvis ALLTID KLOKT) men så att jag präntar in hur man gör och så går det fortare nästa gång.
 
Imorgon gör jag klart det som skall göras innan onsdag för vi måste ändra halsringing och storlek på krage och det gör jag på jobbet, sedan imorgon så kommer jag börja på SAMBONS julskjorta från förrförra julen.
Nu skall den äntligen bli av och "Hur man gör en skjorta" skall präntas in i skallen, FY FASEN vad det här är kul, såååååååå jävla kul!
 
Nu dags för lite kvällskaffe, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0