Inte min starka sida...

God morgon!
 
Nya simkortet till mobilen kom redan igår, bara ett dygn efter att jag pratade med kundtjänst.
Så fort jag får ett sms från Comviq så kan jag byta till en klok mobil...
Kom igen!
 
Vaknade runt 06 idag och tittar ut, snö.
Starur, tredje för det nya året, och i rabatten hade redan små tulipanblad tittat upp, bara hoppas att dom klara sig.
Men det gör dom förmodligen, bara det att jag blir väldigt trött på den som bestämmer vädret ovan där!
 
 
Något annat jag reagerade på var detta som stod i GT idag...
 
 
"Ge dom jobb"...
 
Mhm, ja men då skall dom fan INTE behöva gå och städa stränder för a-kassepengar utan få en HÖG, BRA och skälig lön.
Då är det ett jättebra förslag, annars...
Rätt ner i toaletten för vi har väl avskaffat "Fas 3" och straffarbete i fångläger...?
Eller?
 
Idag blir det iallafall jobbet och sedan skall jag till skattemyndigheten på "Starta eget"-information.
Gissar att så sent på dagen kommer inte hjärnan hänga med, fast det hade det å andra sidan säkert inte gjort klockan 09.00 heller.
Nä, vi snackar ju om moms, skatt, regler och annat skojsigt, inte min starka sida.

Kanske måste bli dock.
Suck.
ELLER så kommer jag hem och bara...
 
 
... "Aha"....
Dock inte så jättetroligt kanske.
 
Dags att börja mig dag här, vi ses ikväll igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0