Längtar tills imorgon...


Återigen en ljuvlig promenad vid havet och i solen...

 
 
Milou fick span på några änder och ville väl gärna hoppa i plurret och simma ut...
 
 
... det fick hon dock inte!
 
Kom hem, kaffe och macka i solen, halsen blev värre och värre, jag har jätteont nu.
Orkar inte, första veckan som pigg och nu detta.
 
Förberett GOD MAT till mig och sonen iallafall, blir kyckling och currysås, fan jag blev så sugen.
Potatisklyftor i ugn.
Enkelt, gott och nu är jag vrålhungrig, han kommer om ca 45 minuter för han har varit och spelat fotboll i Hemse.
 
Jag virkar på väskan...
 
 
... skall klä den med tyg på insidan sedan tänkte jag.
En av mina bästisar har redan beställt en egen, hon vill ha samma färger som på bilden, min blir "Man tager vad man haver- hemma".
 
Och förresten:
Har fått årets FÖRSTA SOLELD för 2016.
Sug på den ni.
Yeah, fan vad det svider.
 
Nu skall jag fortsätta virka, vi ses imorgon och DÅ skall jag börja på mitt livs första herrskjorta = Läxa!
Åh vad jag längtar, får nästan sitta på mina händer.

Det är en dam som skall ha, fast i herrmodell och jag skall försöka kombinera två mönster jag har till ett, dra till chefen och visa upp och sedan sy.
Sambons skjorta närmar sig sedan med stormsteg, STORMSTEG!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0