När det blir "old school" igen...

God morgon!
 
Hann inte så långt igår på Gypsy-jackan...
 
 
... för "Veckan brott" började klockan 21 och det vill man ju inte missa för allt smör i småland.
 
För övrigt så är jag tillbaka till old school vad gäller bilder här på bloggen.

Eftersom mobilen har lagt av med det mesta så kan jag inte heller fota med den, det var bara att plocka fram sin gamla mini-Canon.
Hålla på att plugga in sladd i datorn och kameran och mecka med överflyttning av bilderna, har jag ju inte gjort på år, bara skickat mina bilder via msn och plocka upp direkt.
 
Man blir så bekväm för det tar längre tid nu, dagens ILANDSPROBLEM typ.
Dock:

Det blir bättre kvalitet på bilderna för dom senaste två mobilerna har haft urdåliga kamera, den jättegamla "Sony E" jag hade innan dessa Samsungs jag haft nu hade KANONKAMERA och det hoppas jag den jag kommer använda nu har också.
Bra kamera alltså, så rent bildmässigt är detta bättre nu...
Men det tar så lång tid.
 
Nu skall jag sätta mig i syrymmet och se om jag får till klänningen jag har i läxa innan jobbet.
Ses ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0