När jag har tid...

Brudklänningen är klar och min belöning till mig själv blev detta mönster...
 
 
 
Ska jag väl sy vid tillfälle till mig själv när jag har tid!
 
Hade svårt att somna igår, var jääääättetrött men kunde ändå inte somna och har bara sovit fem timmar inatt.
Tur som är så börjar jag inte förrens 11 idag och ska laga ett par jeans innan, hann inte dom på jobbet igår.

Sambon fyller år idag (44 jordsnurr) MEN ska fira på söndag, vi kommer inte hinna ses idag innan han sticker till jobbet och jag kommer hem.
Han har kommit ikapp tanten (dvs undertecknad) men snart drar jag ifrån igen, vet inte om det är bra eller dåligt.
BRA tror jag.
 
Dags att dra mig in i mitt lilla syrum, vi ses ikväll igen, snart är det helg...
SNART!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0