Om hon är nöjd...

Så har jag landat i soffan efter jobb på jobbet ÄNTLIGEN, som jag har längtat, nu har jag varit hemma så länge att det känns som evigheter sedan jag var på jobbet.

Middag på det sedan en sista brudprovningen
där bruden vart nöjd med lösningen på/av ärmen i slutändan och JAG kan pusta ut och slutföra jobbet i helgen.
 
Kalas, om hon är nöjd är jag nöjd och jag har fått min andra nöjda brud i livet.
Vissa dagar kan det kännas tufft när man kört fast men när man är över kullen är det såååååååå jävla värt det.
 
Nu skall jag faktiskt krypa i säng, imorgon är det Chifen, syateljén och gud vet vad mer.
Snart är jag klar med brudklänningen, då börjar livet igen, väntar vi väl ett halvår i vanlig ordning innan vi tar nästa...
Om jag någonsin gör det igen?
JO DÅ, självklart, snart är vi på´t igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0