Riva av plåstret...

Underbara söndag.

Har sovit som en stock.
Var hos bästisen igår och såg Mello, tyckte Boris var bäst resten var bokstavligen skit.
Vi satt mest och pratade och åt snacks, hade mycket trevligt i mysbyxmood.
 
Underbara söndag ja...

Desperat pojkvasker skulle hämta byxor i ateljén igår och missar stängningstid, VIKTIGA BYXOR, han skall till Åre och jobba i en månad.
Skickar sms till mig vid 17-tiden, fått mitt nummer av chefen "Och OM det vore möjligt att han skulle kunna få hämta dom innan han flyger iväg".
 
Jag ringer upp, "Jag kan slänga in dom på ditt jobb när jag går ut och går med hunden."
Han blir överlycklig.
 
 
Idag: Det ösregnar i sidled.
Känns som den sämsta idéen ever.
 
Å andra sidan så ska jag ändå iväg och mata en kanin men just nu vill jag verkligen inte gå ut.
 
Kanske lika bra att riva av plåstret på en gång.
Bara klä på sig och gå ut.
Kanske stillar av.

Nu klär jag på mig, BASTA, sedan ego-sy.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0