Svart och vidbränt...

Hittade det här mönstret på nätet förut...
 
 
 
 
Sommarens väska är spikad, ja, då skall jag bara virka den också... när jag orkar.
 
Vilken dag det har varit idag.
Seriöst, tillslut bara skrattade vi åt allt och av ren trötthet.

Till och med när kassan inte stämde utan att det diffade 140 spänn skrattade vi.
Kollade kvitton, kassainslagningar och så vidare och skrattade och min chef sa:
Asså allvarligt, jag orkar inte.
Inte jag heller, och så skrattade vi lite till.
 
När jag sedan kom hem så tänkte jag att jag skulle poppa lite popcorn att nassla på tlll Skavlan, det slutade så här...
 
 
... svart och vidbränt!
Tyckte det sammanfattade dagen rätt bra, blev liksom kronan på verket.
 
Kom hem här och dog, skulle hjälpa sonen med ett personligt brev men kom hem försent och han var tvungen att dra till fotbollsträning, vi fick ta det nu via telefonen men han hade fått ihop det bra tyckte jag.
Säkert fått NÅGON HJÄLP från pappa eller bonus, men nu ska här sökas sommarjobb!
Duktig pöjk.
 
Nu skall jag krypa till kojs, jag skall jobba imorgon också och innan skall jag väl hinna med en hundpromenad dessutom.
Sov gott alla trötta, det ska iallafall undertcknad göra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0