Vi gapskrattde...

Om jag nu möjligtvis jobbat upp LITE halvpepp innan infot hos Skattemyndigheten angående det här med att starta eget företag innan, så hade jag fått rejäl pyspunka efter.
Hamnade ihop med en väldigt gullig ung tösabit och vi hade ännu ångan och viljan uppe ännu under fikastunden men när allt sedan var klart och över så böjde jag mig fram mot henne och sa:

"Alltså så här himla opeppad på att starta eget har jag aldrig känt mig i hela mitt liv!"
Hon replikerade:
"Inte jag heller!"

Och så gapskrattade vi.

Ja...
Den som lever får se.
Men en fast anställning är nog att föredra och sedan ha detta som en liten bisyssla i litet företag.
Jag blev heeeelt matt.
 
Usch.
 
Nu skall jag krypa ner i sängen och se på tv, jag är helt slut.
Först jobb, skattemyndigheten och sedan komma hem sent.
Återkommer imorgon, kanske jag har omvärderat det hele...
Hahahahaha, eller inte!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0