Börja om från början...

Försökt börja att skriva om och om och om här ikväll, men det går rätt trögt.
 
Har ingen inspiration och känner mig bara så urlakad över att jag faktiskt tyvärr måste börja om från början med livet på  brudklänningen.
Eftersom jag är så trött just nu orkar jag inte skriva om varför men ingen panik... 
Jag hinner.
 
Jo, jag kan ju intala mig det OCH DET GÖR JAG, men jag får panik ändå.
Jag i ett nötskal, jag vill vara ute i god tid och så blir det så här ändå. 
Jag jobbar häcken av mig i helgen så jag hinner allt jag hade TÄNKT hinna till på söndag, det får bli så det blir.
 
Nu måste jag sova, vi ses imorgon igen med lite mer matnyttigt och en mer verbal jag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Hoppas sömnen blir ypperlig så ska du se att allt känns bättre imorgon=)

Svar: Halvbra Jessica men är ÄNNU TRÖTTARE idag! :S
Stickqvickan

2016-01-21 @ 17:52:13
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Jessica Högberg

:(

Svar: Inte kul Jessica,,, :(
Stickqvickan

2016-01-22 @ 17:20:26
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0