Hm...

God morgon!
 
Skall snart ta och klä på mig och trampa iväg på en mysfika ihop med Chifen och bästisen L.
Milou skall med, mycket snö dock så jag gissar att det blir mycket klumpar under tassarna.
 
Gick ut för att hämta tidningen förut.
Hm, det var visst röd dag, tänkte inte på det.
= ingen tidning alltså.
 
Det snöar ute nu ser jag.
Hm...
Okej.
Jag vill inte ha så här mycket snö, det har kommit minst 10-15 cm sedan igår och nu kommer det då tydligen ännu mer.
Nej tack.
Muntert värre som ni märker.
 
Klurar på det där med brudklänningen, kommer faktiskt snabbt sy ett prov i storlek 42 också.
Gör det idag, har redan skurit ut delarna, tar ju bara en timme eller två att fixa ihop sen.
Jepp, så får det bli, bruden får komma och prova ett prov igen.
 
Mot duschen.
Vi ses sen, förhoppningsvis är jag på bättre humör då.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0