Jag fyller för fan 45...

God morgon!
Sitter och laddar för en långpromenad men är fortfarande seg fastän jag sovit i åtta timmar.
Somnade jättetidigt och ändå trött.
Det där med att äta för mycket godis, just saying...
Inte bra alltså.
Sockerbakis i två dagar vid min ålder.

Ja och på tal om det, "Vid min ålder", jag fyller faktiskt 45 år iår.
45 år.
Tjugo år kvar till pension, om jag nu har råd att gå i pension vid 65 vill säga.
Men va fan...
Jag kan faktiskt trilla av pinn närsom känns det som.
 
Ska man se till statistiken så ligger jag väl bra till eftersom min mormor blev rätt gammal, min mamma blir 76 men är som en 60-65-åring.
Men 45 liksom.
Jag är bortom hottie på krogen med ett fast skinn, fylliga läppar och snygga ben.

Jag börjar bli en krackelerad zombie med hängande skinn samt skinntorr med fnasiga händer och fötter som får smörja och smörja allt utom ansiktet som jag tyvärr måste ha en uttorkande kräm pga rosacean på.
 
Hur optimalt är det?
 
Ujujuj, jag som inte haft åldernoja över huvudtaget, fick det dock i helgen när sonen uppmärksammade mina armar och sa att jag hade gäddhäng extraordinär.
Jag försökte försvara mig med att jag faktiskt hade haft fastare armar OM jag bara kunnat träna mina armar men det kan jag ju inte.
 
Då tog han tag i mitt armskinn och vred hela skinnet med muskler så att min tatuering hamnade nästan i armhålan.
Och så sa han:
Titta mamma, du har så mycket löst skinn så du kan flytta din tatuering in i armhålan om du vill.

Jag tittade förhäxat på armskinnet och tatuerinen som nästan var i armhålan och tänkte:
Fan, ungen har rätt, NU SKA HAN DÖ!!!!
 

Försökte så skryta med mina armmuskler när jag jobbade som krukmakare samt när jag trände på gym alla år innan whiplashen och sonen sa:
- Ja, men det var då det, NU ÄR NU.


Jag tänkte:
... och där grävde du din egen grav.

Sonen och sambon gapskrattade och jag tänkte:

Ni ska båda dö... långsamt.

Vad ska man med en familj till när dom beter sig sådär?

 
Nu skiner solen, nu skall jag ut och gå!
Ses ikväll.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Ha ha, så där sa lillebror till mamma oxå... fast kalkonhäng;)
Han lever dock!!
45 är en underbar ålder där jag befinner mej i detta nu=)

Svar: Hahaha, ja min tonårsson OCH sambo hänger löst, lika löst som skinnet på mina armar ;D Jag kan dock bara hålla med, så härligt att vara 45, man är lagom klok och mogen!
Stickqvickan

2016-01-17 @ 14:21:02
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0