Lördag...

 
Då var klänningsfodret nästan klart då, skall bara sys ihop på mitten imorgonbitti och sedan kan jag fortsätta med själva klänningen.
 
Jag sydde till halv sex här och är helt slut om jag skall vara ärlig.
Den här dagen känns lång som fan och jag steg upp rätt sent, runt 09.
 
Jag var uppe sent igår, hade sällskap av en av mina bästisar och vi såg "På spåret" och satt  också och åt en sjuhelvetes massa godis så det är väl så att jag är rätt sockerbakis idag.
Kan dock bara skylla mig själv, det var inte bästisen som satt och tryckte in en massa godis i truten på mig, det gjorde jag själv.

Drog alltså på uppstigandet imorse, pratade med sambon, åt frulle, bytte till hundkläder och satte mig sedan sedan att fålla en klänning till/åt jobbet på maskin.
Sedan järnet mot jobbet och kom fram 13 minuter efter 11 och kunde leverera innan kunden dök upp.
 
Vidare ut på långpromenad med Milou, över stock och sten och ishala knöggliga stigar, tog längre tid att gå än det gjort förut i vinter...
 
 
... men det behövde vi nog båda efter den här veckan trots allt.
 
Sitter nu framför dumburken och kollar på tv, rekar också lite enkla basmönster...
 
 
Nu skall jag se vidare, vi ses imorgon! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0